loader image

Join us

aplikuj na stanowisko:

Account Manager

Miejsce pracy

Warszawa

Zakres obowiązków

  • Opracowywanie i realizacja strategii działań Public Relations
  • Przygotowywanie ofert dla klientów, tworzenie prezentacji
  • Planowanie i realizacja kampanii w określonym budżecie, nadzór nad jej przebiegiem oraz raportowanie
  • Budowanie relacji oraz współpraca z dziennikarzami oraz influencerami
  • Tworzenie i koordynacja dystrybucji materiałów prasowych, follow up, prowadzenie biura prasowego oraz inicjowanie spotkań 1-2-1, raportowanie
  • Organizacja eventów i konferencji prasowych – produkcja i kreacja projektów
  • Koordynacja działań między agencją a klientem, monitoring projektów, tworzenie harmonogramów zadań
  • Zarządzenie zespołem
  • Obsługa klientów, utrzymywanie długoterminowych relacji
  • Współpraca z podwykonawcami

Nasze oczekiwania

  • Inicjatywa, świeże spojrzenie, pomysłowość, zaangażowanie, chęć rozwoju
  • Minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku Account Executive
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • Umiejętność zarządzania zespołem projektowym
  • Dokładność oraz dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań
  • Dobra organizacja, terminowość, samodzielność i zdolność pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Dokładność oraz dbałość o szczegóły w wykonywaniu zadań
  • Zainteresowanie światem social mediów

Oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Współpracę z klientami – liderami swoich rynków
  • Samodzielne stanowisko ze wsparciem doświadczonego zespołu
  • Szerokie możliwości zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia
  • U nas możesz: pytać, inicjować, chcieć. Jesteśmy ZAWSZE otwarci na rozmowę