loader image

Influencer
Marketing

Współczesne wyzwania komunikacyjne, często wymagają od marketerów optymalnej, stałej obecności w ramach omnichannelowych strategii marketingowych. Jedną z ważniejszych części aktualnego tortu reklamowego jest współpraca z influencerami.

Influencer marketing z pozoru może wydawać się prostą i bezproblemową formą wspierania komunikacji własnej marki. I choć w wielu przypadkach tak jest, warto odpowiednio się do niej przygotować, dbając o odpowiednie procesy formalne, strategiczne i kreatywne.

Jako agencja posiadająca wieloletnie doświadczenie w obsłudze budżetów influencer marketingowy, dbamy o każdy detal, na każdym etapie, trzymając się odpowiednich standardów współpracy z influencerami. Z nami zmaksymalizujesz pozytywne efekty współpracy i kreacji contentu, przy ograniczeniu czasu potrzebnego na research, nawiązywanie relacji, prowadzenie projektu i finalizowanie wszystkich formalności.

Dlaczego warto postawić na 2KOMA7, zamiast samodzielnie
szukać influencerów?

Świat influencer marketingu stale się rozrasta, udostępniając coraz to nowsze możliwości. Pozwala zarówno na współprace z influencerami o ugruntowanych, mocnych pozycjach, jak i odkrywanie nowych twarzy i budowanie nowych ekosystemów. W tą podróż warto się wybrać ze sprawdzonym partnerem jakim jest nasza agencja. I choć biuro 2koma7 mieści się w Warszawie, to nasze działania łączą lub mogą połączyć Cię z każdym dowolnym twórcą i influencerem na świecie.

Dlaczego? Powodów jest wiele – my wybraliśmy tych dziesięć najważniejszych!

1. Znalezienie influencera, który jest nie tylko godny zaufania, ale również skutecznie dotrze do grupy docelowej, na której Ci zależy, wymaga odpowiedniej ilości czasu przeznaczonego na research oraz briefing i ustalenie szczegółów. Zamiast szukać samodzielnie influencera/ki, ustalać z nią warunki współpracy, możesz przekazać te obowiązki nam, a w tym czasie zainwestować wolne godziny w inne działania.

2. Współpraca z influencerem to nie tylko zwiększenie rozpoznawalności marki, ale także wsparcie w realizowaniu skutecznych strategii sprzedażowych. Zadbamy więc o to, aby znaleźć osobę i kanał komunikacji, który najlepiej wpasuje się w zakładane cele marketingowe i biznesowe, co przełoży się na lepszą widoczność i lepsze wyniki.

3. Wiemy, jak współpracować z influencerami i jakie są współczesne wymagania tego rynku, dzięki czemu możemy znaleźć idealną osobę lub osoby, które nie tylko najlepiej wpasują się w założenia kampanii, ale również przeprowadzą ją w założonym budżecie i czasie.

4. Doświadczenie w pracy z influencerami pozwoliło nam wypracować procedury i procesy, które usprawniają pracę, ale także zabezpieczają zainteresowane strony, dzięki czemu kampanie są nie tylko efektywne, ale również bezpieczne – także wizerunkowo – dla zleceniodawcy.

5. Sprawnie poruszamy się nie tylko w kwestiach formalnych i budżetowych, ale również służymy wsparciem kreatywnym, by kampania influencer marketingowa, którą przeprowadzisz z naszą agencją, stała się unikalnym doświadczeniem łączącym Twoją markę z odbiorcami

6. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie współpracy – od poszukiwań influencera po analizę wyników kampanii. Przejmujemy na siebie obowiązki formalne, strategiczne i kreatywne, a przede wszystkim egzekucyjne, usprawniając działania marketingowe i maksymalizując ich efekty na każdym etapie.

7. Dysponujemy wieloletnim doświadczeniem oraz wiedzą branżową. Śledzimy trendy, innowacje oraz nowo pojawiające się funkcje na platformach social mediowych. Dzięki temu wiemy, co działa, a czego lepiej unikać, a naszym doświadczeniem i wiedzą, chętnie dzielimy się z klientami naszej agencji

8. Aby optymalizować nasze działania, posługujemy się różnymi, sprawdzonymi narzędziami, dzięki czemu możemy przeprowadzić z influencerami kampanie nie tylko na Instagramie, TikToku czy YouTube, ale również na mniejszych platformach lub takich, które umożliwiają dotarcie do zwężonych grup docelowych (np. X – dawny Twitter, Twitch czy Discord).

9. Jesteśmy na bieżąco w kontakcie z każdą ze stron, zapewniając sprawny obieg informacji. Dodatkowo zapewniamy klientowi raporty i analizy, które w czytelny sposób przedstawiają efekty działań, a także wnioski czy learningi na przyszłość

10. Każda z naszych realizacji z influencerami ma odpowiedni nadzór strategiczny, kreatywny i realizacyjny, aby zdjąć ten ciężar z barków naszych klientów.

Influencer marketing to umiejętność łączenia wielu, często wydawało się bardzo odległych elementów, aby stworzyć kampanię, która działa. Wychodzimy poza ramy i utarte schematy, dzięki czemu promocja staje się elementem wzmacniania pozytywnego wizerunku firmy.

Influencer marketing – co możemy
dla Ciebie zrobić?

Na życzenie naszych klientów możemy zadbać kompleksowo o influencer marketing lub o jeden wybrany obszar. Zobacz poniżej, co możemy dla Ciebie zrobić i skontaktuj się z nami, aby wspólnie ustalić szczegóły współpracy.

  • Stworzenie strategii dla influencer marketingu oraz przygotowanie założeń, które staną się rzeczywistą mapą dla ekosystemu kampanii influencer marketingowych, dzięki której będzie można w odpowiedni sposób planować przyszłe współprace z twórcami w internecie. Obejmuje to m.in. sposób przedstawiania marki z dbałością i odpowiedni branding i jezyk komunikacji wizualnej, tone of voice czy czas ekspozycji na ekranie lub w postach.
  • Przeprowadzenie researchu influencerów, czyli wyszukanie osób, które najlepiej wpasują się w oczekiwania i postawione przed kampanią cele wizerunkowe lub sprzedażowe. Dysponujemy bogatą bazą twórców, z którymi dotychczas współpracowaliśmy oraz doświadczenie w nawiązywaniu nowych relacji, co pozwala nam precyzyjnie dobierać influencerów nie tylko pod kątem ich zasięgu, ale także zgodności z wartościami i sposobem komunikacji marki.
  • Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków współpracy z influencerami, co obejmuje zarówno aspekty finansowe, jak i zakres odpowiedzialności czy oczekiwania dotyczące publikowanych treści i realizacji świadczeń. Nasza agencja ma doświadczenie w efektywnym negocjowaniu korzystnych umów, które zapewniają obopólne zadowolenie oraz spełnienie celów marketingowych.
  • Kompleksowe zarządzanie projektami i koordynacją działań influencer marketingu, co gwarantuje, że wszystkie etapy współpracy przebiegną płynnie i zgodnie z ustalonym planem. Obejmuje to monitoring postępów, dostosowywanie strategii w trakcie trwania kampanii i rozwiązywanie wszelkich ewentualnych wyzwań po drodze.
  • Analiza wyników i raportowanie, dzięki czemu będziesz mógł poznać efekty współprac influencerskich oraz konkretny zwrot z inwestycji oraz zrozumieć, które elementy strategii były w danym przypadku najskuteczniejsze i dlaczego. To pozwala na optymalizację przyszłych działań i lepsze dopasowanie do potrzeb rynku i odbiorców.

Jesteśmy elastyczni i staramy się spełnić oczekiwania klientów w najlepszej możliwie formie. Z doświadczenia wiemy, że najlepiej sprawdzają się te współpracę, gdzie nadzorujemy wszelkie działania influencer marketingu od początku do końca, ale jeśli Twoje potrzeby sięgają jedynie jednego z filarów współpracy, także służymy pomocą.

Napisz lub zadzwoń, spotkajmy się w Warszawie w biurze naszej agencji lub siedzibie Twojej firmy, a zadbamy o to, aby influencer marketing stał się jednym z motorów napędowych Twojej marki.

FAQ
– Influencer Marketing

Jak mierzyć sukces kampanii influencer marketingowej?

Sukces kampanii marketingowej z influencerem można mierzyć poprzez różne wskaźniki, takie jak na przykład zasięg, zaangażowanie odbiorców z grupy docelowej (np. liczba polubień, komentarzy, udostępnień), sentyment, wzrost liczby obserwujących, ruch na stronie internetowej i konwersje, czyli faktyczne działania, jak zakup produktu. Nasze raporty pokazują wszelkie dostępne dane, co pozwala na pełny wgląd w każdy etap kampanii i jej efekty.

Ile kosztuje kampania influencer marketingowa?

Koszty kampanii marketingowej mogą się różnić w zależności od wielu czynników, w tym od zasięgu influencera i jego popularności, rodzaju i liczbie tworzonych treści i dostarczanych świadczeń oraz długości kampanii. Nasze doświadczenie i szeroka baza kontaktowa dają możliwości negocjacyjne i umożliwiają zmaksymalizowanie efektów przy zakładanym budżecie.

Let’s do
something
together

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas!

Fredry 6
00-097 Warszawa