loader image

Kreowanie wizerunku
marki

Przy kreowaniu wizerunku marki, język komunikacji wizualnej jest równie ważny, jak ten, którym posługujemy się do komunikacji z naszymi odbiorcami za pomocą haseł czy contentu, który tworzymy. Prowadząc zdywersyfikowane, long termowe lub taktyczne działania, staramy się przekazać naszym konsumentom odpowiednie wartości, cechy czy zalety naszej marki oraz produktów czy usług, które im oferujemy. Wszystko po to, by wyróżnić się na tle innych, ale także trafić z odpowiednim przekazem do naszej grupy docelowej.

Aby utrzymywać spójność działań, konsekwentnie poruszać się na rynku w określonym celu, potrzebne jest wykreowanie wizerunku marki i unikalnej tożsamości, która stanie się swego rodzaju busolą, wyznaczającą kierunek naszych działań. Dlatego też kreowanie wizerunku marki to odpowiednio zaplanowana strategia, która jest krok po kroku wdrażana na każdym polu działania firmy.

Nasza warszawska agencja brandingowa posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, które obejmują pozycjonowanie lub repozycjonowanie marek, analizę portfela usług i produktów, postrzegania marki oraz kreowanie jej wizerunku. Jako agencja mamy doświadczenie i narzędzia do tworzenia nowych marek lub repozycjonowania już istniejących, a także wypracowane modele wdrożenia strategii marki w postaci produktu i/lub komunikacji. Dbamy o to, aby efekt naszej pracy, możliwie szeroko bazował na naszej wiedzy eksperckiej pogłębionej w odpowiednim zakresie badaniami lub dostępnymi danymi oraz był zawsze dostosowany do indywidualnych potrzeb, wymagań i oczekiwań klienta.

Choć nasze biuro mieści się w Warszawie, współpracujemy z największymi firmami z Polski i ze świata w trybie offline i online. Równie chętnie angażujemy się w tworzenie nowych marek i wsparcie start-upów, realizując zlecenia niezależnie od wielkości marki, produktu czy usługi oraz obszaru działania. Napisz do naszej agencji i stwórzmy wspólnie unikalny wizerunek Twojej firmy.

Kreowanie wizerunku
marki od podstaw

Budujesz od podstaw nową firmę lub markę? A może wprowadzasz na rynek nowy produkt bądź usługę? Konstruując ekosystem działania, model biznesowy, sprawdzając konkurencję – warto również pomyśleć o stworzeniu wizerunku marki już na wczesnym etapach pozycjonowania czy tworzenia brandu. Dlaczego? W dzisiejszym świecie komunikacja z odbiorcą przepływa na wieloaspektowych punktach styku. Zapisuje się w pamięci odbiorców, czyli Twoich potencjalnych klientów, którzy z biegiem czasu nie tylko zaczną rozpoznawać i dekodować firmę oraz jej wizerunek wśród konkurencji, ale również się z nią utożsamiać.

Co więcej, stworzenie kreacji marki i strategii marketingowej to fundament przyszłych działań promocyjnych, zarówno w Internecie, jak i poza nim. Dzięki temu, nie tylko zorganizujesz odpowiednie kampanie reklamowe dla swoich odbiorców, ale również zoptymalizujesz finanse, dywersyfikując budżet i rozdzielając go pomiędzy kanały i narzędzia, które przyniosą właściwe celom efekty.

Nasza agencja marketingowa może kompleksowo wesprzeć potrzeby Twoje i Twojej marki w zakresie kreowania wizerunku marki. Przygotujemy odpowiednią strategię marki i jej komunikacji, wypracujemy modele obecności i operowania w ekosystemie marketingowym i biznesowym, przeprowadzimy pełny proces ewaluacji eksperckich założeń z nastrojami i wnioskami rynkowymi, by sfinalizować wdrożenie działań w pełnym zakresie wielokanałowej komunikacji 360. Wieloletnie doświadczenie na tym polu oraz umiejętność elastycznej adaptacji do potrzeb klientów, to idealne połączenie pozwalające nam tworzyć skuteczne, sprawdzone, a jednocześnie unikalne strategie oraz koncepcje wizerunkowe marki.

Rebranding, czyli kreowanie wizerunku
marki od nowa

Rynek usług i produktów zmienia się dynamicznie, powodując stałą potrzebę adaptowania się do wymagań biznesowych i marketingowych. Nawet najmocniejsze i najbardziej konsekwentne marki z czasem potrzebują odświeżenia i dopasowania wizerunku marki do nowych wymagań rynku lub nowo stawianych przed nimi celów. Nie wspominając o firmach, których wizerunek może być rezultatem przypadkowych działań i zlepkiem historycznie wprowadzanych, niekontrolowanych w pełni zmian.

W jednym i drugim przypadku warto rozważyć rebranding, czyli delikatne albo całkowite odświeżenie wizerunku marki. To, jak zaawansowane będą zmiany, zależy od wielu czynników, a nasza agencja brandingowa pomoże we właściwej ocenie sytuacji.

Co więcej, nie tylko ocenimy obecny stan, ale również przeprowadzimy pełny rebranding Twojej firmy w oparciu o indywidualne potrzeby i wartości, które Twoja marka reprezentuje, a także o wymagania współczesnego rynku. Nadamy jej nowe barwy, opracujemy unikalny język komunikacji wizualnej i tone of voice, realizujący wszystkie założenia strategii marketingowej.

Nasze podejście jest kompleksowe i opiera się na dogłębnej analizie, strategii komunikacji oraz projektowaniu wizualnym, które razem tworzą spójny i atrakcyjny wizerunek. Podczas procesu rebrandingu skupiamy się nie tylko na odświeżeniu logo czy zmianie kolorystyki, ale również na przemyślanej zmianie komunikacji w mediach społecznościowych, materiałach reklamowych oraz wszystkich innych punktach styku z klientem. Z zachowaniem podziału na zasięgi i interakcje zdobywane przez media własne, płatne i te, które uzyskujemy przy okazji działań i współprac zewnętrznych lub cross marketingowych. Dzięki temu cała marka zyskuje nowe życie, a jej przekaz staje się bardziej przekonujący i atrakcyjny dla współczesnego odbiorcy.

Let’s do
something
together

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas!

Fredry 6
00-097 Warszawa