Osiąganie założonych wyników bez dodatkowego nakładu pracy. Możliwość ustalenia priorytetu – zasięg, zaangażowanie lub liczba publikacji.
Osiąganie założonych wyników bez dodatkowego nakładu pracy. Możliwość ustalenia priorytetu – zasięg, zaangażowanie lub liczba publikacji.
Zatwierdzanie treści, harmonogramy i publikacje – w jednym miejscu, przejrzyście i bez zbędnych kroków.
Analiza komentarzy i wyciąganie realnych insightów, w tym sentymentu odbiorców – wszystko w kilka sekund, dzięki modułowi AI.
Pełen wgląd w status działań, postępy twórców i terminy – wszystko w czasie rzeczywistym.
Wybór priorytetu – zasięgu, zaangażowania lub liczby publikacji – pozwala precyzyjnie dopasować działania do oczekiwanych KPI.

Wygodna forma przeglądania i zapraszania wybranych influencerów do współpracy – bez arkuszy, bez zbędnej korespondencji.

Wszystkie zgłoszenia, feedback i akcepty znajdują się w aplikacji. Proces jest przejrzysty i łatwy do śledzenia.

Informacje odnośnie wyników mogą zostać udostępnione, na życzenie, w dowolnym momencie.

Współpraca z 2KOMA7 to dla mnie ogromna przyjemność – wszystko przebiega sprawnie, z pełnym wsparciem i dobrą komunikacją. Cenię sobie to, że agencja naprawdę rozumie rynek influencerów i daje przestrzeń na kreatywność.
Mam przyjemność działać z agencją 2KOMA7 już kilka lat. Za każdym razem współpraca przebiega profesjonalnie, terminowo i przede wszystkim w bardzo miłej, komfortowej atmosferze.
2KOMA7 to agencja, z którą nigdy nie ma problemu. Wszystko jest profesjonalne, estetyczne i na czas. Każda osoba, z którą miałam kontakt, była uprzejma i responsywna. Bardzo to cenię.
Współpraca z 2KOMA7 to gwarancja zadowolenia – dla mnie najważniejsze są transparentność i profesjonalizm, które przy działaniach z tą agencją mam jak w banku. Cenię też elastyczne podejście i gotowość do rozmowy na każdym etapie współpracy.
Z 2KOMA7 od wielu lat realizujemy kampanie lifestyle z udziałem naszych podopiecznych, m.in. Eveliny Ross, Oliwii Misztal czy Artura Sikorskiego. Bardzo cenię sobie szybki kontakt z ich strony i profesjonalne podejście zespołu. To partner, z którym współpraca przebiega sprawnie i w dobrej atmosferze.
Współpracuję z 2KOMA7 od ponad 10 lat i wiem, że to nie jest zwykła agencja, lecz zespół z faktorem X. Potrafią opakować nawet najbardziej wymagające projekty w realizacje nie z tej ziemi. Są partnerami, którzy słuchają, zadają właściwe pytania i podsumowują działania w punkt, nadając im odpowiedni tor. Dzięki ich odwadze, kreatywności i dbałości o detal praca z nimi to czysta przyjemność.
Jako agencja zajmująca się managementem cenimy jasną komunikację, przejrzystość działań i profesjonalizm – a to właśnie cechuje 2KOMA7. Zawsze angażują się w projekty i dbają o relacje z twórcami. Łączą kreatywność z pasją, doświadczenie ze świeżym spojrzeniem, co pozwala realizować kampanie na najwyższym poziomie. Współpraca z nimi to sama przyjemność i mamy nadzieję na kolejne inspirujące działania.
Zaprojektowaliśmy aplikację 2.7 tak, by ułatwiać pracę zarówno marce jak i influencerom. Wszystko, co potrzebne do realizacji kampanii – od briefu, przez akceptację materiałów, po raport z wynikami – jest w jednym miejscu.
Dzięki temu współpraca jest szybsza, bardziej przejrzysta i uporządkowana, a twórcy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: tworzeniu angażujących treści.
Po dodaniu briefu kampania trafia do osób najlepiej dopasowanych pod względem profilu, zasięgu i wyników. System umożliwia również samodzielne zgłoszenia. Na podstawie zgłoszeń i zaproszeń powstaje lista rekomendowanych uczestników, którą marka zatwierdza w aplikacji. Udział potwierdza się jednym kliknięciem.
Tak. Już na etapie briefu określasz, co jest dla Ciebie najważniejsze: zasięg, zaangażowanie, ilość publikacji. Aplikacja pomaga w doborze strategii i rekomendacji twórców pod konkretny cel.
Aplikacja na bieżąco zbiera kluczowe dane z kampanii: zasięg, liczbę wyświetleń oraz poziom zaangażowania (reakcje, komentarze, udostępnienia). Dodatkowo wbudowany moduł AI analizuje sentyment komentarzy – dzięki temu wiesz, jak odbierane były treści. Po zakończeniu kampanii możesz wygenerować raport standardowy lub rozszerzony, z dokładnym podsumowaniem wyników i rekomendacjami.